What If China Invades Australia?

Dec 30, 2020 | News and Opinion

So says Wikipedia: Sky News Australia is an Australian right-wing 24-hour cable and satellite channel available on the Foxtel and Optus Television subscription platforms. It is also available in New Zealand on Sky Television and Vodafone. The platform is owned by News Corp Australia. Wikipedia

FreedomCivics™

Dr. Dinah Dye’s Book(s) on Amazon

Dr. Darin and Tamara Leetin Distributors

Check Out My Book!

Meet My Sister, Gina “Paparazzi”

Grapes2Press (Bulk Mailer)

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published.